فرصت

کدام کلمه مرا به عشق نزدیک می کند. دیگر مجالی برای نوشتن نیست،

 به دنبال پنجره ای می گردم که به آفتاب نرسیده گشوده شود. چرا بهاری نیست

 چرا کسی فاصله های بین غروب و پنجره بی گلدان را نمی شکند برای دوست

 داشتن مگر چقدر فرصت مانده است. 

 

خیلی مایوسه دلم یه کاری کن

داره می پوسه دلم یه کاری کن

غم و غصه شده حق دل من

به همینا مستحقه دل من

دلی که بی تو بتونه دل باشه

به خدا بهتره زیرگِل باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
...... دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ

چه غمگینانه
نکنه تو هم دلت شکسته ؟؟
یعنی جدی جدی شکسته
چرا این قد دلا میشکنه ؟
دلتو کی شکونده ؟؟ عشقت ؟؟

اسمون سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

دلم گرفت با این شعرت.
این یعنی دلت شکسته.ولی نمیدونم چرا میگی نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد